FAQ

Pytania

Kim jest ChocoWines?

ChocoWines jest spółką zależną od Mangone Trading B.V. z Holandii. Mangone Trading B.V. był aktywny w winach przez długi czas. Dostarczamy w całej Europie. W tym: Holandia, Belgia, Niemcy, Polska, Czechy, Francja, Anglia i Hiszpania.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki wynoszą 46 złoty. Jeśli wydasz więcej niż 379 złoty, nie zapłacisz żadnych kosztów wysyłki.
Ponieważ jesteśmy firmą z Holandii, możliwe jest, że widzisz kwotę w euro przy kasie. Kwota ta jest następnie przeliczana z polskiego zsloty na euro.

Kiedy otrzymam wino?

Zamówienia złożone przed 13:00 zostaną wysłane tego samego dnia. Nasz partner DPD dostarcza je wszystkie w ciągu 2 do 4 dni w normalnych warunkach. Po przekazaniu paczki do DPD otrzymasz kod, aby śledzić twoje zamówienie.

Jeśli zamówienie nie zostało dostarczone z powodu niestawienia się lub ze względu na to, że paczka nie została odebrana w punkcie serwisowym, przesyłka może zostać ponownie wysłana na żądanie. Koszty wysyłki zostaną przeliczone na 46 złoty. Po otrzymaniu płatności pakiet zostanie wysłany ponownie. Jeśli w momencie złożenia wniosku nie jest jasne, czy paczka zostanie zwrócona, zlecenie płatnicze dotyczące nowych kosztów wysyłki nie nastąpi, dopóki nie będzie wiadomo, że paczka zostanie zwrócona.

Jaka jest gwarancja?

Gwarancja prawna dotyczy wszystkich naszych produktów. Oznacza to, że produkt musi w rozsądny sposób spełniać oczekiwania konsumentów. Jeśli produkt ulegnie awarii raz po normalnym użyciu, a to oczywiście zostanie udowodnione, my zwrócimy produkt. W razie kontaktu w sprawie defektów, zapewniamy odpowiednie postępowanie

Jakie alergeny występują w ChocoWines?

ChocoWines zawiera siarczyny. Jest wolne od laktozy i glutenu.

Chcę zwrócić zamówiony towar lub go wymienić, czy mogę to zrobić?

Tak, możesz zwrócić wino lub wymienić w ciągu 14 dni. W obu przypadkach powinieneś najpierw skontaktować się z nami, a następnie zwrócić przedmiot. Po otrzymaniu zamówienia, można odzyskać zwrot pieniędzy lub wymienić na nowe zamówienie. Zamówienie powinno zostać anulowane po wysyłce paczki, tylko koszt produktu zostanie zwrócony.

Czy płacę za zwrot produktów?

Koszt zwrotu nie zostanie Ci zwrócony. Po poinformowaniu nas, że zwrócisz swój zakup, zwrócimy Ci kwotę zakupu tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 14 dni. Jeśli produkt zostanie uszkodzony, zostanie nam zwrócony, a my nie będziemy go obciążać, a koszt zostanie naliczony.

Czy mogę otrzymać fakturę do  mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz e-mail z potwierdzeniem z podsumowaniem zamówienia i jego danymi.

Czy wino Choco jest również dostępne w sklepie w mojej okolicy?

Nie, zamówienia można zamawiać tylko online w Polska. Może w przyszłości.

Czy istnieje  sklep  stacjonarny Chocowines?

Niestety narazie ma sklepu ChocoWines.

Prowadzę sklep, gdzie mogę kupić ChocoWines?

Jest to z pewnością możliwe. Zadzwoń do nas pod numer +31 (0) 85-4013515 lub zostaw swoje dane na info@chocowines.com skontaktujemy się z Tobą.